Co je to remarketing? Proč byste ho neměli podceňovat?

0
366

Stále oblíbenější reklamní strategií je remarketing, což je v podstatě proces cílený na osoby, které se už s vaší značkou setkaly. Primárním účelem remarketingu je zvýšit míru konverze a zlepšit generování leadů. Jedná se tedy o velice cenný nástroj v marketingovém světě. V následujících řádcích vám o něm prozradíme více užitečných informací.

Remarketing je specifický marketingový nástroj zaměřující se na uživatele, kteří již projevili zájem o vaši značku, produkt, respektive službu. Zmíněným zájmem může být myšlena nejen návštěva webových stránek, ale například i kliknutí na některou z vašich reklam, vyhledávání na Googlu, nezpracovaná objednávka či sledování na sociálních sítích.

Cílem je připomenout uživatelům vaši značku, oživit jejich zájem pobídkou, zaujmout je a v ideálním případě přimět k nákup, případně jiné konverzi. Remarketing se provádí prostřednictvím různých kanálů (přes Google, Seznam, Facebook, Instagram, WhatsApp i SMS).

Typy remarketingu

V současné době existuje celá řada taktik, které můžete v rámci remarketingu použít. Vyzkoušejte různé nástroje, protože jedině tak zjistíte, jaká strategie funguje zrovna u vašeho publika.

První možností je obecný remarketing v obsahové síti, což je reklama cílená prostřednictvím ručně vytvořených remarketingových seznamů. Další variantou je dynamický remarketing. Už samotný název napovídá, že uživatelům se dynamicky zobrazují produkty, o které měli zájem (dívali se na něj na e-shopu či si ho vložili do košíku, ovšem nedokončili nákup). Zapomenout nesmíme ani na remarketing ve vyhledávání.

Výhody remarketingu

Pokud se zaměřujete na internetový marketing a chtěli byste využít všechny užitečné nástroje, remarketing by mezi nimi neměl chybět. Dosáhnete mnohem lepších výsledků. Výhody jsou následující:

Větší dosah: Oslovíte více potenciálních zákazníků, kteří projevili zájem o vaše webové stránky. Udržíte si kontakt s cílovou skupinou.

Lepší povědomí o značce: Pravidelnou kontrolou pobídek můžete zůstat v povědomí potenciálních i stávajících zákazníků.

Vyšší míra konverze: Čím vícekrát uživateli ukážete své webové stránky, tím větší je pravděpodobnost, že provede nákup (případně odešle poptávku přes formulář).

Jak nastavit remarketing?

Jestliže nemáte v internetovém marketingu takřka žádné zkušenosti a nikdy jste nepracovali ani s reklamními systémy, je lepší svěřit práci do rukou profesionálů s letitými zkušenostmi. Vložte důvěru do agentury Net Direct, která se zabývá kompletním online marketingem, ale i tvorbou webových stránek a internetových obchodů. Stejně tak vám nastaví reklamy a remarketing, který bude úspěšný.

Net Direct se stane vaší pravou rukou.