Mít stálé klienty nestačí

0
9

Působíte v nějakém konkrétním odvětví? Abyste vyhráli v konkurenčních bojích, nestačí vám k úspěchu jenom stálí klienti. I když jsou samozřejmě skvělí, a to z jednoho prostého důvodu, a sice máte jistý příjem, ale pokud chcete růst, potřebujete víc, a to i víc stálých klientů, respektive nyní jednorázových, posléze těch stálých. S tím mohou pomoct firemní zkušenosti sepsané do hodnocení firem. Dle nedávných průzkumů jsou recenze stále tím hlavním rozhodujícím faktorem.

Reference sbírejte v každém odvětví

Domnívat se, že v některých odvětvích nejsou recenze potřebné je mylné. Stejně tak si nemůžeme myslet, že recenze jsou potřebné jenom u e-shopů. Potřebuje je prakticky každý byznys, protože jen tak můžete dát vědět o vašich službách, respektive o kvalitě služeb.

Na recenzích by vám však mělo záležet, ať už se pohybujete v jakémkoli odvětví. Když budou potenciální zákazníci vědět, že u vás mohou najít flexibilitu, velmi svižné reagování, také další benefity, nebudou v případě srovnávání s jinými společnostmi váhat. Reference jsou tedy skvělou možností, jak ukázat, že jste v něčem dobří a případně jak moc dobří jste.

Získávejte zpětnou vazbu

Vynikajícím efektem referencí je například to, když otestujete nějaké nové řešení. V rámci referencí, které mohou být jak slovní, tak případně pouze ve formě odpovědí na otázky ve formuláři, můžete získat zpětnou vazbu, a to nejen na zmiňovaná nová řešení, jež jste ve společnosti zavedli, ale také případně na nějaké semináře nebo jiné.

Zůstaňte díky tomu nad vodou

Mnozí podnikatelé si ani neuvědomují, jak důležité je získávání zpětné vazby od svých zákazníků. Mnohdy je to právě to, co daného člověka drží nad vodou. Nejen potěšení z chvalných zpětných vazeb, ale také cenné podněty spějící ke kvalitnějším službám, jež se mohou nabízet.